Obchodní podmínky
Definice
„Poskytovatel“ je Matouš Janulík, se sídlem Klášterní 1127, 691 42 Valtice, IČO: 222 24 572.
„Klient“ je fyzická nebo právnická osoba, které jsou poskytovány Služeb.
„Služby“ jsou veškeré služby poskytované Poskytovatelem Klientovi dle těchto OP.
„Objednávka“ je sdělení požadavků na Služby ve formě objednávkového formuláře Poskytovatele.
„Smlouva o poskytování služeb“ je smlouva uzavřená mezi Poskytovatelem a Klientem, jejímž předmětem je poskytování Služeb.
„OP“ jsou tyto obchodní podmínky upravující podmínky poskytování Služeb v souladu s ust. § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Obchodní podmínky
Tyto OP upravují práva a povinnosti Poskytovatele a Klienta související s poskytováním Služeb a tvoří nedílnou součást Smlouvy o poskytování služeb.
Klient má možnost kdykoliv se s těmito OP seznámit na webové stránce www.dovoznaklic.cz.
Právní vztahy neupravené těmito OP se řídí právními předpisy České republiky. Odchylná ujednání mezi Poskytovatelem a Klientem mají přednost před těmito OP.
Služby
Poskytovatel nabízí standardní služby uvedené mimo jiné i na webových stránkách nebo případně individuální služby dle požadavků Klienta. Popis standardních služeb je uveden v těchto OP. Specifikace a cenové ujednání individuálních služeb budou sjednána ve zvláštní části Objednávky.
Smlouva je uzavřena podpisem Objednávky jak Klientem, tak Poskytovatelem. Objednávka bude obsahovat určení služeb, které budou Klientovi poskytnuty Poskytovatelem, a to na základě dohody s Poskytovatelem.
Smlouva o poskytování služeb je uzavřena podpisem Objednávky oběma stranami. Objednávka stanovuje rozsah poskytovaných Služby a jejich cenu. Jedno vyhotovení Objednávky a společně s těmito OP bude předané Klientovi.
Poskytovatel je oprávněn poskytnout následující standardní služby:
Aktivní hledání vozu | Vyhledání nejvýše pěti (5) vhodných vozidel nejlépe odpovídajícím požadavkům Klienta; předání seznamu vhodných vozidel obsahujícího alespoň – výrobní značku, typ, rok výroby, počet najetých kilometrů, barvu, závěrečné vyjádření Poskytovatele o doporučení vozidla. |
Ověření vozu | Prověření původu (včetně zahraničí), servisní historie, počtu ujetých kilometrů, roku výroby, rozsahu výbavy vybraného vozidla v registru společnosti Cebia; fyzická kontrola VIN a identifikátorů VINTEST; dokladová kontrola. |
Kontrola vozu | Technická kontrola vozidla Poskytovatelem nebo jím pověřenou osobou v rozsahu: pohledové části motoru, možné úniky motoru, stav podvozku, stav brzd, stav lakovaných části vozu, kontrola nabourání vozu. Klient je oprávněn účastnit se kontroly vozu. Poskytovatel neodpovídá za jiné vady vozu, skryté vady vozu ani za stav spotřebních materiálů vozu. |
Pomoc s prodejem vozu | Inzerce prodeje vozu na prodejních portálech a ve vybraných autobazarech. Jednání o podmínkách prodeje s případným kupcem. |
Profesionální čištění vozu detailingovým studiem | Profesionální čištění vozu detailingovým studiem. Poskytovatel je pouze zprostředkovatelem služby a nenese odpovědnost za případné vady způsobené při jejím poskytování. |
Asistence při výkupu v autobazaru | Podpora a poradenství při prodeji vozidla do autobazaru, zejména: výběr vhodného autobazaru, odborné posouzení vozu, jednání o ceně, administrativní podpora. |
Mobilní diagnostika | Mobilní diagnostika stavu vozu. Tato služba je dostupná pouze v okruhu 100 km od Brna nebo po předchozím potvrzení ze strany Poskytovatele. |
Přihlášení vozu | Veškerá administrativní podpora k přihlášení vozu. Součástí této služby nejsou administrativní poplatky – ty budou připočteny k celkové ceně. |
Vstupní servis při dovozu | Technická revize stavu vozu nebo jím pověřenou osobou v rozsahu dle předchozí domluvy. Poskytovatel neodpovídá za jiné vady vozu, skryté vady vozu ani za stav spotřebních materiálů vozu. |
Cestovné | Cestovné se účtuje podle ceny za kilometr uvedené na Objednávce vypočítané jako vzdálenost mezi místem výjezdu a místem určení, a zpět. Adresa výjezdu je sídlo Poskytovatele. Místo určení je adresa vozidla v den uzavření Smlouvy. Cestovné je násobek ceny za kilometr a počtu kilometrů podle aplikace www.maps.google.com s volbami „nejrychlejší“ a „placené úseky“. |
Odměna a nárok na její úhradu
Klient se zavazuje uhradit Poskytovateli odměnu za poskytnutí Služeb.
Klient vždy uhradí před zahájením poskytování Služeb: (i) zálohu za poskytnutí Služeb v minimální výši 1.000 Kč, a (ii) vypočtené „cestovné“.
Klient je povinen vždy uhradit cenu za objednané služby „kontrola vozu“ a „mobilní diagnostika“, tzn. i v případě, pokud nedojde ke koupi vozu ze strany Klienta. Klient uhradí zbývající část odměny po poskytnutí Služeb dle zvolené platební metody. V případě bankovního převodu je odměna uhrazena připsáním sjednané částky na účet Poskytovatele.
Klient je povinen podepsat Poskytovateli předávací protokol, kterým potvrzuje řádné poskytnutí všech Služeb. Po podpisu předávacího protokolu bez vytknutí vad ze strany Klienta pak Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za jakékoli dodatečné vady nebo problémy, které mohou být na voze objeveny. Klient bere na vědomí, že po podpisu předávacího protokolu přechází veškerá odpovědnost za technický stav vozu výlučně na něj. Poskytovatel dále nenese odpovědnost za jakékoliv následné škody, které mohou vzniknout v důsledku používání. Klient je povinen si vůz před převzetím důkladně zkontrolovat a provést odborné prohlídky a diagnostiky dle svého uvážení.
Práva a povinnosti smluvních stran
Poskytovatel bude informovat Klienta o všech okolnostech ovlivňujících jeho pokyny nebo plnění Smlouvy o poskytování služeb. Pokud zjistí, že pokyny jsou nevhodné nebo mohou způsobit škodu, bude Klienta okamžitě informovat. Pokud Klient na pokynech trvá, Poskytovatel nenese odpovědnost za vzniklou škodu.
Poskytovatel je povinen předat Klientovi veškerou dokumentaci, kterou obdržel v souvislosti s poskytováním Služeb.
Poskytovatel nenese odpovědnost za správnost, úplnost či aktuálnost informací poskytnutých Klientem nebo třetími stranami v rámci poskytování Služeb. Poskytovatel není nad rámec svých prohlášení odpovědný za technický stav vozidla ani jeho technickou způsobilost. Poskytovatel doporučuje Klientům provádět vlastní důkladné prověření vozidla, včetně odborné kontroly v autorizovaném servisu. Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé Klientovi v důsledku nákupu vozu nebo naopak neuzavření kupní smlouvy.
Klient předá Poskytovateli veškeré informace a pokyny nezbytné k poskytování Služeb. Klient musí okamžitě informovat o změnách kontaktních či osobních údajů a okolnostech, které mohou ovlivnit poskytování Služeb. Klient poskytne maximální možnou součinnost pro řádné poskytování Služeb.
Závěrečná ustanovení
Poskytovatel je oprávněn OP kdykoliv jednostranně měnit.
Pokud dojde ke spotřebitelskému sporu, má Klient právo na jeho mimosoudní řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů on-line, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
VOP nabývají účinnosti dne 1. 3. 2025.
Ochrana osobních údajů
Podmínky zpracování osobních údajů
Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů („GDPR”) je Matouš Janulík, se sídlem Klášterní 1127, 69142 Valtice, IČO: 222 24 572 („Správce“).
Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které Správce získal na základě plnění právní povinnosti, plnění smlouvy, oprávněný zájem, souhlas subjektu údajů se zpracováním osobních údajů. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro personalizaci obsahu, reklam, analýzy návštěvnosti a plnění smlouvy. Ze strany Správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
V některých případech zpracovává Správce osobní údaje, aby zajistil ochranu svých práv a právem chráněných zájmů, případně práv a právem chráněných zájmů dalších subjektů. Takové zpracování může Správce provádět bez souhlasu subjektu údajů. Existenci oprávněného zájmu Správce vždy posuzuje.
Zpracování osobních údajů na základě:
plnění smlouvy mezi Vámi a Správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR;
vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a Správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky, poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany Správce plnit .
Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a Správcem.
Správce uchovává osobní údaje:
po dobu trvání vzájemného smluvního vztahu;
po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a Správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů.
Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů Správce osobní údaje vymaže.
Vaše práva
Za podmínek stanovených v GDPR máte:
právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR;
právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR;
právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR;
právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR;
právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR;
právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email Správce, aniž je tím dotčena zákonnost zpracování.
Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
Závěrečná ustanovení
Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
Správce je oprávněn tyto podmínky změnit.
VOP nabývají účinnosti dne 1. 3. 2025.